HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 R.A.L hemsidan är nu uppe
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

holmgrenstefan
Member

390 Posts

Posted - 2004/05/14 :  20:04:33  Show Profile Send holmgrenstefan a Private Message
http://hem.bredband.net/b250941/
www.ral.se påväg

mvh stefan

[size=1]driver R.A.L

Edited by - holmgrenstefan on 2004/05/14 20:04:49

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/05/14 :  22:25:03  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Efter lite justeringar så blir det nog bra.

Mp1 saknar produktblad,
"G3vp" är vårat fla" står det i bilden,,, Antar att det skall vara flaggskepp eller ?!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

holmgrenstefan
Member

390 Posts

Posted - 2004/05/15 :  01:17:48  Show Profile Send holmgrenstefan a Private Message
det vita är spillsnart borta.produktbladet fungerar hos mig...
g3vp är en prottotyp blivande flagga:)


knepigt..

tack för komentaren.

mvh stefan

[size=1]driver R.A.L
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/05/15 :  01:45:39  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Produktbladet fungerar nu här oxå

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

holmgrenstefan
Member

390 Posts

Posted - 2004/05/15 :  02:39:48  Show Profile Send holmgrenstefan a Private Message
vi får skylla pånätet:)

[size=1]driver R.A.L
Go to Top of Page

Dimitri
Member

1050 Posts

Posted - 2004/05/15 :  13:08:17  Show Profile Send Dimitri a Private Message
Stefan
Varför anger du bara 200Hz som nedre gräns, de återger ju basen riktigt fint och djupt mht storleken. Lyssnade på dem en stund idag. Helt avspända och neutrala i klangen, detaljseparationen är lysande. Den inbyggda förstärkaren måste vara av hög klass den med.
Dimitri
Go to Top of Page

holmgrenstefan
Member

390 Posts

Posted - 2004/05/15 :  17:38:44  Show Profile Send holmgrenstefan a Private Message
jag kan inte ge fullt realistiska mätningar pågrund av rummets påverkan.under 2-300 hz Jag kan ge mätningar för olika rum och tillämpningar men det får bli ett lite mer inriktat data blad.
närfältsmätningar fungerar men det visar inte heller hur basen skulle spela i ett rum..därav har jag visat mätningar som jag vet skall stämma om man använder ett stativ till dom utan sidoväggar förnära inpå..

mvh stefan

[size=1]driver R.A.L
Go to Top of Page

holmgrenstefan
Member

390 Posts

Posted - 2004/05/15 :  17:39:26  Show Profile Send holmgrenstefan a Private Message
jag kan inte ge fullt realistiska mätningar pågrund av rummets påverkan.under 2-300 hz Jag kan ge mätningar för olika rum och tillämpningar men det får bli ett lite mer inriktat data blad.
närfältsmätningar fungerar men det visar inte heller hur basen skulle spela i ett rum..därav har jag visat mätningar som jag vet skall stämma om man använder ett stativ till dom utan sidoväggar förnära inpå..Kul att du har lysnat på dom.

mvh stefan

[size=1]driver R.A.L
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000