HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Sidor till högtalarbyggen?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mangew
Semesterfirare

2297 Posts

Posted - 2004/05/09 :  23:45:53  Show Profile  Visit mangew's Homepage Send mangew a Private Message
Tipsa mig om sidor till lite bra högtalarbyggen. Man måste i god tid börja planera för det definitiva kanske sista (jå tjena) bygget. Hade väl den dagen tänkt lägga mellan 10-20 000:- på bygget. Gärna något kul som ex. de snygga Vienna inspirerat eller liknande.

Har HFLS-1 högtalaren, och är nyfiken på vad basmodulen som planeras till denna blir, men är ej säker på att resultatet blir något som passar mig. Vi får se, det kan bli ett bra bygge annars är jag nyfiken på en golvstående, fullregister högtalare.

Ge mig tips och länkar på olika byggen så man kan kolla och planera. OBS, har ej fullutrustat snickeri så allt för avancerade konstruktioner kan glömmas direkt.


*** Luleå Hockey ***
*** Manisk flugfiskare ***
*** Driver MW sportfiske ***

Edited by - mangew on 2004/05/09 23:46:11
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000