Author |
Topic |
|
konraqu
Member
211 Posts |
Posted - 2004/04/25 : 13:40:35
|
Säljer mitt läckra hifirack Soundorganisation Z560 pga ommöblering, har numera klart mindre antal prylar i mina rack. Kommer inte riktigt ihåg nypriset och kan inte hitta den i sverige, men den kostar i tyskland € 398,00
Den har spikes med små underlägg om man vill spara golvet. Hyllplanen är justerbara i höjdled. Originalkartongen är kvar så att den är enkel att ta med sig, det hela blir ett platt men tungt paket. Stället bor i stockholm. En fördel med racket är att det är relativt kompakt, inga ben som sticker ut åt alla håll och tar plats. Ev säljes även TV-racket, se nedan, då det är lite för litet för mina prylar.
Mobil: 0709 679 232
Pris färdigprutat och klart 1500:-
Specifikation:http://www.soundorganisation.net/SPECS.htm Tillverkarens hemsida:http://www.soundorganisation.net/RANGE.htm
Vid intresse kan även TV-bänken Z530 säljas (nypris € 448,00).
Review from Hi-Fi Choice magazine Oct 2001 - quote: Z560 Recommended "The clap test revealed a very quick sound decay, and a good tap gave a 'dead' hollow sound. That was encouraging and once the music started the Sound Organisation rack fooled me into thinking it was a wood based item. Gone was the glassy ringing characteristic you might expect and in its place came a smooth performance with a natural sound. Kd lang's wonderfully slick Constant Craving let the rack demonstrate its skill in smoothing out high frequencies and relaxing the attack of snare drums. Bass was a bit on the lean side but it timed well, and that's what is important." "Its generous number of shelves and adjustability is a bonus on top of what is a great value, neutral sounding glass and steel rack." "Well deserved praise goes to Sound Organisation for an excellent value and highly competent product."
|
Edited by - konraqu on 2004/05/05 13:02:16 |
|
konraqu
Member
211 Posts |
Posted - 2004/05/05 : 13:02:01
|
Mitt TV-rack finns kvar, men det väntar jag gärna ett tag till med att sälja tills jag skaffat mig en större möbel för alla mina prylar. |
|
|
|
Topic |
|
|
|