HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Vilka hifi-journalister
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2004/04/20 :  20:22:54  Show Profile Send Aton a Private Message
tycker ni är mest ärliga? D v s berättar utan alltför mycket omsvep om både starka och svaga sidor hos produkterna de testar. Jag läser inte "alla" tidningar så noga så det vore väldigt intressant att få tips från er som har en bestämd åsikt om detta. MaxMartin tipsade just om Olle Linder i Hifi och Musik.

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2004/04/20 :  23:19:21  Show Profile Send Bravo a Private Message
Det bästa är att ta och läsa alla kritiskt, men förr eller senare märker man nog vilka som lyssnar på ett liknande sätt som en själv. Resultatet beror ofta på preferenser, därav olika bedömningar.

Bravo
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2004/04/20 :  23:19:35  Show Profile Send Bravo a Private Message
Det bästa är att ta och läsa alla kritiskt, men förr eller senare märker man nog vilka som lyssnar på ett liknande sätt som en själv. Resultatet beror ofta på preferenser, därav olika bedömningar.

Bravo
Go to Top of Page

MaxMartin
Member

1859 Posts

Posted - 2004/04/21 :  01:33:11  Show Profile Send MaxMartin a Private Message
Olle Linders tester har jag läst i över tio år, tom 12 år tror jag. Har inte blivit besviken en ända gång. Han är som jag sa väldigt ärlig och skriver vad han tycker.

Tyckte personligen Mats Meyyer Lie också var bra innan Jonas B. kom in i bilden, den hände det nått. Vet inte vad.

/Johan

www.snakespeakers.com -Fulfill your dynamic dream
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2004/04/21 :  01:51:19  Show Profile Send FBK a Private Message
Håller med MaxMartin! Jag har läst Hifi&Musik nu i 14år och det var bättre kvalite på testerna för,tyvärr. Med det menar jag inte att tidningen är dålig, för det är den inte. Men Mats Meyer-Lie och Olle Linder håller en högre kvalite än övriga gänget.
Mvh

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

Amund
Fisherman

682 Posts

Posted - 2004/04/21 :  01:55:12  Show Profile Send Amund a Private Message
Jag gillar testerna här påforumt. Inga är proffs och under årens lopp så vet man på ett ungefär vilka preferencer "testarna" har.

I korta ordalag så tycker jag det är trevligare att läsa dessa icke proffs skribenters tester mest.


/Amund

/Daniel

"Arbetar för Hifi Art ibland"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000