Någon som kan hjälpa mig med offset värden på FREECOM_DVD+/-RW4B 1.31. Det är ju en klon på Nec 1300. Men kan det verkligen vara de värderna som gäller??
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Tyvärr skiljer sig trycken på samtliga.... Den skriver bara att skivan inte kunde hittas hela tiden....
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile
Jag mailade freecom som bekräftade det. Så nu skall hela skivsamlingen rippas. Har blivit enormt fäst i J.Media Center än så länge. Kan allt och är relativt lättarbete.