HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Röster från Södern :-)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SebastianG
Member

432 Posts

Posted - 2004/03/19 :  23:26:45  Show Profile Send SebastianG a Private Message
Ett litet paket kom med posten och så lycklig man kan bli...
Min reabeställning på Ginza hade legat sparad i datorn urlänge, jag brukar alltid klicka för allt som ser kul ut, och när det står summor som 3000 spänn eller mer längst där nere, få världens ågren över vilka jag ska ta bort... Men nu ville jag verkligen ha hem Norahs och Diamond dogs nya, så jag hade klickat iväg en mindre beställning där bla "Röster från Södern" fanns med!
Hade totalt missat denna kanon platta , med Nisse Hellberg och Peps Persson, som nu får bli min rekommendation som veckans köp! Enbart "Stjärnan i mitt Liv", som finns med i två versioner, är värd vad en fullpriscd kostar! Nu får du den för 79 spänn...
Dessutom har plattan ett utmärkt ljud!!! Inte alltid så vanligt på svenska plattor tyvärr...
"Capitol Full Dimensional Stereo", står det överst på plattan och man får bara instämma med ett lyckligt leende på läpparna Så här bra kan det bli när man låter bra musiker som har kul, spela "live" i studion. Köp den!!!!

Sebastian

Ps: I packen låg även rotblos med Peps även den är ett rekommenderat köp.

"Still confused, but now on a higher level…"

Flyfisherman
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000