HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 Roksan mot Arcam, dynaudio eller MA?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

theboyonthemoon
Member

350 Posts

Posted - 2004/03/18 :  22:54:46  Show Profile Send theboyonthemoon a Private Message
Hej. Det är många som mailat och frågat om jag är intresserad av någon form av byte. Jag har alltså en sprillrans ny Caspian-förstärkare och en Kandy DVD mk3. Två veckor gamla och två års garanti kvar.

Nypriset på dessa är: 14000kr resp 9000kr
Jag har satt ut dem till försäljning för 9500kr resp 5500kr och sakerna ska alltså betinga ett värde av detta eller pengar emellan.

Jag skulle kunna tänka mig att byta mot Arcam-prylar. Antingen Diva eller FMJ. Vanlig förstärkare, surround, dvd och cd - allt är av intresse.

Även Dynaudio-högtalare typ a72 kan vara av intresse - eller monitor audio s8i

skicka PM!

MVH Lasse

Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...

kevlu
Starting Member

28 Posts

Posted - 2004/04/14 :  02:21:39  Show Profile Send kevlu a Private Message
Varför byta bort så nya saker? Missnöjd med ljudet eller? Har Cairn Fog och Cairn 4808A om du är intresserad... Vad kör du för högtalare?

MVH // Kevlu
Go to Top of Page

theboyonthemoon
Member

350 Posts

Posted - 2004/04/17 :  18:35:28  Show Profile Send theboyonthemoon a Private Message
Jag kör med Dynaudio A52. Fungerar finfint. Jag köpte prylarna i hopp om att de skulle matcha varandra utseendemässigt - det gör de tyvärr inte riktigt.

Det är väldigt kort tid man lever med tanke på hur länge man kommer att vara död...
Go to Top of Page

poppen
Member

1570 Posts

Posted - 2005/10/28 :  13:46:24  Show Profile Send poppen a Private Message
Synd att de inte matchar varandra. Roxan låter faktiskt mycket bättre än Arcam, I mina öron.

Jag är noog rädd för att du byter ner dig.

MVH

Per
Go to Top of Page

Klenkar
Member

1157 Posts

Posted - 2005/10/28 :  14:11:52  Show Profile Send Klenkar a Private Message
Köp hans förstärkare och min Caspian DVD så får du en bra matchning.
evilisevildoes

...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000