HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 David Letterman ikväll - piano!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2004/03/15 :  19:33:07  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Hej,

Såg tidiga sändningen av David Letterman. Jag har för mig det sänds igen sent (typ 23:00) på Ztv, samma kväll.

Det var en 12årig tjej som spelade piano på ett mycket imponerande sätt som jag bara ville tipsa om!


Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio

hsivp
Gissa vad min förkortning betyder!

623 Posts

Posted - 2004/03/15 :  20:06:50  Show Profile  Visit hsivp's Homepage Send hsivp a Private Message
inte utan att man blir lite avundsjuk på en sådan talang =)
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2004/03/15 :  20:17:22  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Orättvist är ett ord...


Nåja, det är underbart att se. Observera kroppsspråket som stämmer överens med känslan i musik både vad gäller ton, styrka och accentuering! Läckert.

Go to Top of Page

Niclas_L
Starting Member

37 Posts

Posted - 2004/03/15 :  20:38:20  Show Profile Send Niclas_L a Private Message
epkpeng: det du såg var reprisen från i fredags. Letterman går på kvällen med repris kl 18 dagen efter. Så tyvärr har folk som missa reprisen idag missat deras chans
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2004/03/16 :  09:53:15  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Jo...det var fel - det var från gången före!

Nåja, duktig var hon!


Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000