HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 BoSoZ på G
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Tobias_Sv
Member

330 Posts

Posted - 2004/03/12 :  22:25:20  Show Profile  Visit Tobias_Sv's Homepage Send Tobias_Sv a Private Message
Hejsan alla, det här är min första post.
Jag har iof följt detta forum i 1 år nu.

Jag håller på att bygga BoSoZ, har just kommit igång.
Har några bilder på min hemsida, väntar just nu på att min apparatlåda ska bli färdig från MG Precision.

Har en fråga också, om nån har en "quad" 5k pot att sälja så hör av er gärna.

/Mvh Tobias

Dimitri
Member

1050 Posts

Posted - 2004/03/12 :  23:38:51  Show Profile Send Dimitri a Private Message
Antar att du har tittat på diyaudio, pass labs sektionen.
Lycka till
Dimitri
Kanske lite bilder?
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2004/03/13 :  00:09:39  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Spännande med självbyggare!

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

plysch
Member

183 Posts

Posted - 2004/03/13 :  00:53:36  Show Profile  Visit plysch's Homepage Send plysch a Private Message
Kul att se en Hudikbo på forumet, det kryllar ju inte av dom precis (kan ju bero på att det inte finns butiker i sta´n som får folk att fatta hur kul det är med hifi). Har själv bott där x antal år, men köpte hus i Edsäter för ett par år sen, ca. 2,5 mil norrut. Har länge funderat på att testa någon av Pass konstruktioner men aldrig kommit mig för. Har för tilfället häcken full av andra projekt
(skivspelare, högtalare en 1-årig dotter & ett hus, så tiden räcker liksom inte till). Skulle dock gärna vilja höra på ngt som han har konstruerat, har du lust att dela med dig av erfarenheterna vore jag mkt tacksam. Kanske en provlyssning när du byggt färdigt ditt försteg....
Lycka till, det blir säkert görbra.

The invisible man came in to my room, and I didn´t see him.
http://www.pop.nu/show_collection.asp?user=4327
Go to Top of Page

Tobias_Sv
Member

330 Posts

Posted - 2004/03/13 :  15:13:14  Show Profile  Visit Tobias_Sv's Homepage Send Tobias_Sv a Private Message
zed51, finns nån enstaka bild på hemsidan.
Bygget står stilla just nu för jag inväntar min låda som håller på att bli fräst (tack "Mcz" för att du fixa den kontakten)

Trevligt plysch!

Fixade länken - Bildlänkar dirket från passagen är svåra ibland
/Zalve

Edited by - Zalve on 2004/03/13 17:38:15
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000