HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Cremona/Cremona Auditor
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2004/03/05 :  12:52:09  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
Lustigt att köra assymetrisk elementkonfig om man nu "klonar". Finns ju dock lite mått och annat där.

/MI

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2004/03/05 :  13:15:21  Show Profile Send christopher a Private Message
Jag har varit inne på audioclone, det finns mest mått på bafflen och tjocklek som bör vara gemensama, annars tror jag inte att måtten stämmer med Cremona eller Cremona auditor. Men Filter och så bör man kanske kunna anvanda.
Christopher

An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2004/03/05 :  13:59:24  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message
Det var ju bara på första bilden som det var assymmetri, lite lustig "klon" alla fall med bara två element....

/MI

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2004/03/05 :  16:10:52  Show Profile Send christopher a Private Message
Hej,
Bör funka bättre nu,...my mistaks
jag lägger in en bild på min CAD model som överlappar en av bilderna Lasse la in.
Det stämer kanska bra, bara att jag inte klarar att få precis samma vinkel på CAD modelen som på bilden. Men jag tycker väll att min CAD bild passar bra...sen får ni bedoma som ni vill.


An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea

Edited by - christopher on 2004/03/05 16:51:49
Go to Top of Page

Lasse Å
Member

118 Posts

Posted - 2004/03/05 :  19:58:14  Show Profile Send Lasse Å a Private Message
Är det någon som vet vad de svarta strecken är gjorda av? Är det dämplim, som vissa verkar tro eller är det skivor av mörkt(svart) trä eller vad är det?
Go to Top of Page

christopher
Member

561 Posts

Posted - 2004/03/05 :  20:59:52  Show Profile Send christopher a Private Message
Jag tror att dom svarta är att mork trä slag, det ser så utt när man tittar på dom.

An idea which isn't considered to be dangerous is not worst being call an idea
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2004/03/05 :  21:16:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Jag frågade Björn på AudioNord... har för mig att han sa att det var nåt viskositerande lim. (Dämpande)

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000