HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Thule Digit II?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

joakim99
Member

468 Posts

Posted - 2002/09/15 :  11:31:05  Show Profile Send joakim99 a Private Message
Är det någon som har provlyssnat på Thules nya uppgradering till deras cd-spelare CD150B? Jag är sugen att uppgradera min men har inte tagit mig tid att provlyssna ordentligt ännu. Helst skulle jag vilja göra en A/B-test.

joakim.

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2002/09/15 :  11:45:34  Show Profile Send Jonas a Private Message
Om du uppgraderar din så kan du få ta med den hem till mig och göra ett A/B test mot min CD150B. Bra idé va??

MVH Jonas

Go to Top of Page

joakim99
Member

468 Posts

Posted - 2002/09/15 :  11:50:23  Show Profile Send joakim99 a Private Message
Strålande idé... Spelaren låter i mitt tycket och med mina inte så tränade öron mycket bra redan i dagsläget men prylbög som jag är så är jag ju inte rädd för att uppgradera .

joakim.

Edited by - joakim99 on 2002/09/15 11:50:44
Go to Top of Page

erixon
Member

375 Posts

Posted - 2002/09/15 :  12:08:24  Show Profile Send erixon a Private Message
Jag lyssnade på CD 150 B med digit II hos HIFI-agenten på Arken förra helgen. Hade möjlighet att komma in före öppnandet på lördagen och kunde sitta själv och spela skivor en stund. Utan att ha gort en gämförande test med min egen utan digit så gav det mersmak. Helt klart en av mässans bättre ljudupplevelse trots en relativt blygsam prislapp.

erixon

Go to Top of Page

joakim99
Member

468 Posts

Posted - 2002/09/15 :  13:56:06  Show Profile Send joakim99 a Private Message
Jag var också på Arken i helgen och passade givetvis på att lyssna på Thule. Jag kan bara instämma i att det lät mycket bra för som du säger en hyffsat blygsam prislapp.

joakim.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000