HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Franz Ferdinand....
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2004/02/19 :  22:35:04  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message
Hörde några låtar från deras platta idag i en polares bil när vi var på väg ner mot hifiklubben (lustigt nog).

I varje fall, detta verkar vara något bra!
Ska definitivt försöka införskaffa en ex framöver.
Riktigt coolt trumspel och bra driv i rockdängorna.
Vissa låtar vara aningen för mycket "glad-pop-ska" stuk på för min del, men en del mer renodlade rocklåtar lät mycket trevligt och medryckande. Detta svänger!

Någon som lyssnat på plattan ordentligt här? Kommentarer?

Mvh,


Edited by - hifirocker on 2004/02/19 22:36:01

Hotspur
fd. Fridefors

23 Posts

Posted - 2004/02/20 :  09:12:43  Show Profile Send Hotspur a Private Message
Jag har lyssnat på den ordentligt och dessutom sett dom live. Mitt betyg är en
gjuten fyra, trots att man saboterat slutet på förstasingeln Darts of Pleasure...
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2004/02/24 :  14:43:46  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message
Fick min skiva idag! Har lyssnat mer eller mindre konstant sedan dess. Vilken grym platta. Lyssna på bara på låtar som Jacueline, Take me out, The dark of the matinée, Darts of pleasure, 40', Cheating on you och Auf achse. Dessa 7 låtar får en att må alldeles prima och njuta av musik bra musik!
Vad väntar ni på? Spring iväg och köp plattan!

Mvh,

Edited by - hifirocker on 2004/02/24 14:44:31
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.11 sekunder. Snitz Forums 2000