Author |
Topic |
|
Mcz
Member
849 Posts |
|
Björn N
Fd. Speakerpro
731 Posts |
Posted - 2004/02/19 : 00:05:17
|
Jajamän! Det var ett tag sedan dem gjorde det, jag postade själv en tråd om det för ngn månad sen. Det finns vissa här p forumet som är mindre glada över prissänkningarna... |
Optimist. punkt slut. |
|
|
Mcz
Member
849 Posts |
Posted - 2004/02/19 : 08:29:19
|
Jag vet att det var ett tag sen, men det skadar ju inte att påminna folk! Det är ju en rätt så kraftig prissänkning!
Och det finns kanske några som blir mindre glada men desto fler som blir glada!
MVH Martin
PS. Synd att Thiel & Partner är så dåliga på att uppdatera sin sida. De har ju massa nya trevliga element som man saknar datablad på! DS
|
Var och en kan arbeta hur mycket som helst, förutsatt att det inte är med det man borde göra för tillfället.Robert Benchley Ingenting är omöjligt, så länge man har obegränsat med tid.Personlig hypotes Min anläggning:http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25462 |
|
|
Guru
Member
2776 Posts |
Posted - 2004/02/19 : 08:29:53
|
Då är det ju bara att slå till på Diskant och mellanregister av diamant för 160 000 - 30%...Vem på forumet blir först o bygga med dom elementen ? |
|
|
Mcz
Member
849 Posts |
Posted - 2004/02/19 : 08:36:12
|
Guru, du missade 5%! Är 35% rabatt på T&P, 30% på Eton..
Nej, några sådana lär det dröja innan privatpersoner bygger med. Men de nya diskanterna med underhängda neodym magnetsystem verkar intressanta! Får nog beställa ett par och pröva längre fram, när alla nuvarande projekt är slutförda!
MVH Martin
|
Var och en kan arbeta hur mycket som helst, förutsatt att det inte är med det man borde göra för tillfället.Robert Benchley Ingenting är omöjligt, så länge man har obegränsat med tid.Personlig hypotes Min anläggning:http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=25462 |
|
|
Guru
Member
2776 Posts |
Posted - 2004/02/19 : 09:16:51
|
Hade tidigare C11 och C92 och jag tyckte elementen lät kanon bra :) Saknar dom fortfarande... |
|
|
Mcz
Member
849 Posts |
Posted - 2004/02/19 : 10:05:46
|
Förstår dig Guru, bygger själv och har hjälpt andra med T&P byggen. De är (enligt mig) i en klass för sig!
Och nu när priset sjunkit kanske du inte behöver sakna dom längre..
MVH Martin
|
|
|
Larsen
Member
833 Posts |
Posted - 2004/02/19 : 20:07:15
|
Varför dom sänker priserna, citat:
"Vi kommer att fortsätta att sälja ett litet urval löselement. Tyvärr kommer vi inte att hinna ge den service som vi gav tidigare men i gengäld sänker vi priserna rejält så att de ligger lägre än de i Tyskland (trots att den svenska momsen är 9% högre!).
Välkommen att handla nedanstående fabrikat från oss. Tyvärr kan vi av tidskäl enbart acceptera order via mail: mailorder@goldenagemusic.se Vi kan heller inte lämna någon telefon- eller mail support kring dessa produkter så denna möjlighet är lämplig för dig som klarar av att bygga på egen hand."
För dom som helt enkelt bara vill åt elementen och fixar resten själv, så är det en bra deal. |
Har ingen koppling till varumärket Larsen |
|
|
|
Topic |
|