HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Någon från Uppsala??
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2004/02/16 :  16:30:38  Show Profile Send cittroman a Private Message
Skicka ett PM till mig.

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"

JohnA
Member

556 Posts

Posted - 2004/06/21 :  23:57:25  Show Profile  Visit JohnA's Homepage Send JohnA a Private Message
Som nyinhoppad i forumet kliver jag sent in och säger att "jomenvisst, här är en till från Uppsala"
Visserligen titeluerar jag mig bara audiofil-wannabe, men det är å andra sidan lätt att impa på en sådan, och mina egna prylar håller sig förhållandevis billiga. :-)
/John, Ärentuna

Elektronostalgist? -Javisst! http://elektroarkivet.se Skype: elektroarkivet.se
Min anläggning, uppdaterad 2006-06-11: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=30783
Go to Top of Page

Sthomas
Starting Member

16 Posts

Posted - 2004/06/23 :  14:35:51  Show Profile Send Sthomas a Private Message
Här är en till från Uppsala, med i stort sett samma filosofiska natur kring veteranhifi eller vad man ska kalla det...samlarmani kanske.
Skicka gärna ett PM så kan vi väl träffas över en öl eller något liknande och prata om "återvinning".

Hälsningar/Thomas
Go to Top of Page

Ludde
Member

279 Posts

Posted - 2004/06/24 :  19:41:05  Show Profile Send Ludde a Private Message
Kommer också från uppsala, det gör även "knutte"

Jag önskar er en bra missommar!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000