HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 lämplig förstäkare till AE Evo 1?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jonasihm
Member

385 Posts

Posted - 2004/02/12 :  19:41:51  Show Profile Send Jonasihm a Private Message
Söker tips på lämplig förstärkare till Acoustic energy evo 1. HAr idags läget en Denon PMA-735R. Är nyfiken på Arcam, Cambridge Audio, NAD eller Marantz några tips och råd?

NAD C315BEE - NAD C515BEE - Boston Acoustics A40

Poe
Member

808 Posts

Posted - 2004/02/12 :  19:48:01  Show Profile Send Poe a Private Message
Förutom de du nämner tycker jag du ska ta med Rotels RA-01/02. Mycket trevlig förstärkare för pengarna.

eof
Min anläggning
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2004/02/13 :  10:11:47  Show Profile Send matte76 a Private Message
Larsson!!! SATSA du på Nad 320BEE, en kanonförstärkare för pengarna som driver alla högtalare med dynamik, öppenhet och bra detaljrikedom.
Ljudbilden blir ärlig med en härlig svärta i basregionerna, samtidigt som en viss luftighet och transparens adderas i de övre registren. Mycket "bang for the buck"! Köp till Cd:n 521BEE så kan du relalalaxa med kanon-neutral ljudbild sen... : ) /Matte

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000