HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Avance
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2004/02/02 :  19:48:09  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
Har tittat runt lite efter golvhögtalare och hittade ett par Avance Signature 7 mk2 golvhögtalare. Men eftersom jag inte lyckats hitta någon svensk återförsäljare så är det lite svårt att provlyssna på dom. Så om jag köper dom så måste jag alltså helt lite på vad andra säger om dessa två vägs golvare.

Sooo... om någon har något att säga om just denna modell eller Avance generellt så är ni välkommna :-)

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com

Gebex
Member

884 Posts

Posted - 2004/02/02 :  19:54:43  Show Profile Send Gebex a Private Message
TeleHå i Göteborg är importör för dessa högtalare. Om du inte bor i Göteborgs så ring dom och hör var din närmaste återförsäljare finns.
Go to Top of Page

SubZer0
Member

132 Posts

Posted - 2004/02/02 :  19:58:59  Show Profile Send SubZer0 a Private Message
Finns en återförsäljare här på Gotland, Lindströms HiFi Tech som säljer Avance han brukar hålla mycket bra priser på det mesta. mail: hifi-tech@telia.com
Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2004/02/02 :  20:30:18  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
Ok, slängde iväg ett mail till TeleHå... får se vad dom säger.

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page

lunke
Member

100 Posts

Posted - 2004/02/02 :  20:36:20  Show Profile Send lunke a Private Message
yahriel: "Ljudshopen" i Skellefteå säljer Avance, där köpte jag själv mina Signature 8 mk2.
Rekomenderar en provlyssning då jag är helnöjd själv.

[www.ljudshopen.se]

// Lunke
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.67 sekunder. Snitz Forums 2000