HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifi Stället (i Göteborg)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hotspur
fd. Fridefors

23 Posts

Posted - 2004/01/23 :  13:04:48  Show Profile Send Hotspur a Private Message
Var inne en sväng hos Anders i förmiddags, för första gången på väldigt länge, och det är inte utan att man imponeras av hans smått fantastiska utbud. Mycket läcker hifi finns uppställd där, den saken är klar. T.ex. så tycker jag de nya (?) Cayin-prylarna var riktigt läckra samt att Usher-högtalarna såg spännande ut, någon som har hört nån av deras modeller? Sen hade han ett par beg. Monk för 11 000:- ståendes just innanför dörren, väldigt fina lådor det där...

Mattias
Member

1671 Posts

Posted - 2004/01/23 :  16:30:03  Show Profile Send Mattias a Private Message

Det är lite roligt det där.
Är man ovetande om vad som finns på Hifistället och besöker butiken för första gången är det svårt att inte tappa hakan
Själv gjorde jag den upptäckten för en del år sen.

Fantastiskt utbud, snyggt samt ordning och reda, det e trevligt!

/Mattias
Go to Top of Page

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2004/01/23 :  17:32:23  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Jag var där i tisdags, och som du påpekar det finns myyycket läckra prylar i hans butik. Jag fick bara tid till en snabb lyssning på Usher högtalarna, men det var en imponerande upplevelse.
Jag tog några bilder därifrån, skall se om jag kan lägga ner dessa när jag kommer hem i dag.

Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2004/01/24 :  01:15:33  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Klicka på bilden för större bild:


Musik låter bäst på vinyl och i stereo

Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/01/24 :  01:51:58  Show Profile Send Ayn a Private Message
Ja, det låter ju intressant. Hoppas du nu inte försöker med denna tråd för att senare försöka rättfärdiga negativa trådar om butiker.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.48 sekunder. Snitz Forums 2000