HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Byta cd-spelare 2004
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2004/01/23 :  12:50:16  Show Profile Send jeppe72 a Private Message
Jag vet att det finns massa gamla trådar om detta, men tänkte att det behövs en ny, uppdaterad, modern tråd, där alla nysläppta alternativ får vara med. Jag har en Densen Beat B-400 PLUS idag och är intresserad av alternativ. Som förstärkare har jag Amplifix och högtalarna är totems lilla dreamcatcher. Kablaget är kimber PBJ och QED silver anniversary. Min Densen är precis uppdaterad till PLUS och jag har fjärren. Nypriset på detta är 15000 + 3000 = 18000kr. Nu undrar jag vad som kan vara intressant i denna prisnivå idag? Framför allt är det intressant att höra om begagnade men relativt nya alternativ, där man skulle kunna ha möjlighet att byta utan att byta pengar med andra hifiintresserade.

Hoppas att det finns något intresse för denna diskussion och hoppas att den hamnade under rätt avdelning.

mvh Jesper

Retro låter fint.

Edited by - jeppe72 on 2004/01/23 12:50:40

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2004/01/23 :  16:08:30  Show Profile Send Bravo a Private Message
Att byta till något i samma prisläge är väl knappast någon idé om dinte köper en beg. för de pengarna, dvs en väsentligt dyrare spelare.
Risken är väl annars att du får en förändring men nödvändigtvis inte en förbättring.

Bravo
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000