HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Bytes
 Byteslista med CD-skivor finnes
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JesseX
Member

327 Posts

Posted - 2004/01/16 :  09:43:02  Show Profile Send JesseX a Private Message
Jag har en lista över diverse CD-skivor jag kan tänka mig byta mot andra CD-skivor. Det rör sig huvudsakligen om pop/rock från 60 & 70-talet men även om lite jazz och enstaka skivor av andra typer. Jag har även en hel del fina plastfickor för LP och CD som jag vill byta bort. Fraktkostnaden för dem är inte något problem.

Jag är mycket intresserad av att byta till mig jazz, folkmusik, och klassisk singer/songwriter. Inom klassisk pop/rock, krautrock, fusion och klassisk musik finns också en del skivor som kan vara intressanta.

Skicka e-mail till min inbox så kommer listan via mail. Skicka då gärna med någon form av lista i retur. Jag kan självfallet tänka mig sälja skivor också men byte är roligare och bättre.

srv
Member

377 Posts

Posted - 2004/01/17 :  13:37:26  Show Profile Send srv a Private Message
Har en DVD med gruppen Beastie Boys, Video Anthology. Se Ginza.se, den kostar 149:-, jag gjorde ett felköp, har spelat den 1 gång och kommer ej att spela den mer. Den är nog säkert helt okej för Beastie Boys fansen, men inget för mig.
Bytes mot en DVD Du har tröttnat på etc. Kanske nån Rock, Blues o.dyl.
Finns i 08-området.
Mvh, SRV

Texas Flood........
Go to Top of Page

Hotspur
fd. Fridefors

23 Posts

Posted - 2004/02/03 :  15:37:58  Show Profile Send Hotspur a Private Message
Jag har tre intressanta och rykande färska (2003) album att byta mot ngt kul (ex. RCA-signalkabel):

Eels - Shootenanny! (Årets album i Hifi & Musik)



Muse - Absolution 9/10 i NME
Rec: http://www.nme.com/reviews/11382.htm



Funeral For a Friend - Casually dressed and deep in conversation 8/10 i NME
Rec: http://www.nme.com/reviews/11416.htm


Edited by - Hotspur on 2004/02/05 11:36:34
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000