HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Sälja Apogee Stage
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kimppa
Starting Member

17 Posts

Posted - 2004/01/14 :  14:09:15  Show Profile Send Kimppa a Private Message
Funderar på att sälja iväg mina Stage,rummet blir för litet med mina planer i att köpa en 42" plasma.

Är de nån som har koll på va man kan få ut för ett par såna?

Har själv haft dom i 3-4 år
Köpte dom för 15"

Tacksam för tips!

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2004/01/14 :  16:14:26  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Hej! Enligt http://www.apogeespeakers.info/ skall man betala mellan $800 och $1200 för dem om de är i mycket gott skick. En fingervisning kanske.

Hur är det med dessa, är det någon bas i dessa högtalare? Jag gillar Apogee skarpt (hade ett par Slant 6), men har läst att Stage inte är jättedjupa i basen. Vad säger du som ägare om detta?

mvh

Never trust someone who claims to be God.
Go to Top of Page

Kimppa
Starting Member

17 Posts

Posted - 2004/01/14 :  19:47:50  Show Profile Send Kimppa a Private Message
Jag tycker de är bra med bas,har kört på dom till film och de funkade kanon,finns mer botten i dom än man kan tro.


Här har du lite läsning från ägare av Stage,och många av dom anser också att basen är klart godkänd.

http://www.audioreview.com/Main+Speaker/Apogee+Acoustics+stages/PRD_120858_1594crx.aspx#reviews
Go to Top of Page

Kimppa
Starting Member

17 Posts

Posted - 2004/01/15 :  10:23:21  Show Profile Send Kimppa a Private Message
upp
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000