Author |
Topic |
|
Siffernisse
Member
276 Posts |
Posted - 2004/01/13 : 01:09:36
|
"LP och småbåtar. Nu behöver du inte skrapa och måla båten längre. Det enda du behöver göra är att leta fram dina gamla LP-skivor och klistra fast dem på skrovet under vattenlinjen. Då vägrar havstulpaner och annat otyg att fästa sig. Anledningen är inte att de avskyr musik, utan att de ogillar den mikroskopiska räfflingen. De blir antagligen sjösjuka när de kryper över alla åsar och dalar. Lämpligen anbringas skivorna överlappande som stora fiskfjäll."
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2004/01/13 : 01:55:42
|
Que
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2004/01/13 : 02:00:26
|
Måste finnas bättre sätt att få bort havstulpaner OCH använda sina LP skivor... |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben
6796 Posts |
Posted - 2004/01/13 : 02:07:37
|
Det blir till att införskaffa en gravyrmaskin och börja tjäna pengar, lämpligt musikstycke borde vara någon med anknytning till havet t.ex Dans vid Brännö brygga
/Anders |
Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge. |
|
|
Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ
9028 Posts |
Posted - 2004/01/13 : 08:58:23
|
Huuuuuuu
Man kan väll inte offra sina vinylskivor på havstulpaner.... Men som tur är så finns det ju cdr skivor som ser ut som små ep
|
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker |
|
|
|
Topic |
|