Author |
Topic |
|
Sture99
Member
82 Posts |
Posted - 2004/01/12 : 15:43:45
|
En vänlig herre har erbjudit mig att köpa högtalare av märket Soundwave Soliloquy Grand (annonsen finns på hifimagasinet.com).
Är det någon som möjligen har information om dessa högtalare?
mvh |
If at first you don't succeed, try, try, and try again. Then give up. There's no use being a damned fool about it. W.C. Fields |
|
Jonas
Member
738 Posts |
Posted - 2004/01/12 : 18:24:00
|
Aldrig hört talas om faktiskt. Det är lite lurigt att köpa mer okända produkter, även om de låter kanon brukar de vara svåra att sälja vidare till hyfsat pris den dagen man vill byta igen. Och den dagen brukar komma förr eller senare!
MVH |
"My head kissed the ground, I was half the way down" Mina system
|
|
|
Claes_Ireland
Member
2146 Posts |
Posted - 2004/01/12 : 18:53:19
|
Tja, han får väl förhoppningsvis köpa den till en vara "som är okänd pris" så när han säljer den igen tar han samma risk som vid vilket köp som helst. Jag har hört talas om den, men vet ingenting. :( |
|
|
mohawk
Starting Member
13 Posts |
|
Balthazar
Member
157 Posts |
Posted - 2004/01/12 : 20:56:05
|
Amerikansk högtalare som testades i HF tidigt 90-tal har jag för mig. Stora men snygga- inga paralella sidor tror jag- såg lite speciella ut. Fick bra omdömen- kostade en hel del. (c:a 35-40k ?) |
|
|
Io
Member
473 Posts |
Posted - 2004/01/12 : 22:53:28
|
Testades i H&M - de f ö lät bra vill jag minnas! Importerades av Subben <http://www.subasaudio.com> PRis runt 40 stämmer.
/Olle Linder |
- Simply Black Magic & Cantus, Miyajima Shilabe, Stevens & Billington TX103, Audion Premiere 2
- Pioneer 668, PC, Chord Qutest
- Bladelius Saga MkII
- Audion Silvernight MkII alt. Bladelius Mode
- Tannoy Arden
- Supra Sword & LoRad
|
|
|
|
Topic |
|