HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Högtalaren Froy och HATT-SE mm...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

subside
Member

101 Posts

Posted - 2004/01/11 :  16:02:40  Show Profile Send subside a Private Message
Håller på att uppgradera mitt ljudsystem riktigt rejält, och vill byta ut mina högtalare till min hemmabio.

Jag har kollat runt lite och tycker att Seas kitet Froy verkar högst intressant, är det någon här som har byggt det kitet eller lyssnat på det? Hur tror ni det kitet kan funka till hemmabio? Dvs jag ska ha samma högtalare rakt igenom, dvs 5 st sånna här.

Är också lite intresserad över Tony Gee's HATT-SE som är lite billigare än ovanstående men är nästan lika intressant. Nån som byggt/lyssnat på dem här och kanske kan ge några tankar om hur du tror dessa skulle funka i en hemmabio?

UrSv
Member

2786 Posts

Posted - 2004/01/11 :  16:12:41  Show Profile Send UrSv a Private Message
Varför inte Tony Gees USB istället och bygga 5 såna? Jag skulle nog dock kastat filtret och byggt ett parallellfilter istället för hans seriefilter.
Go to Top of Page

subside
Member

101 Posts

Posted - 2004/01/11 :  19:51:55  Show Profile Send subside a Private Message
Kom på att A4 Monitor i Hifikit verkar intressant, nån som lyssnat på den eller har tankar om hur den skulle kunna fungera i ett hemmabio system?

Ska kolla up USB om jag hittar hans sida igen :)
Go to Top of Page

CarrotMan
Member

198 Posts

Posted - 2004/01/11 :  19:57:25  Show Profile Send CarrotMan a Private Message
home.hetnet.nl/~geenius

/U.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000