HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Nya AIR 26/1
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Revisorn
Member

380 Posts

Posted - 2004/01/08 :  15:31:31  Show Profile Send Revisorn a Private Message
Beställ genast hos CD WOW;

http://www7.cd-wow.com.hk/detail_results.php?product_code=8900

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2004/01/08 :  16:13:55  Show Profile Send nin a Private Message
UNDERBART!!! Fast, jag väntar nog på vinylen istället
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2004/01/08 :  16:26:36  Show Profile Send ekman a Private Message
rätt kul att man kan beställa skivor ifrån cdwow innan dom släpps i sverige
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2004/01/08 :  20:14:16  Show Profile Send Ayn a Private Message
...fast i de flesta fall (som det här t.ex.) blir det ingen skillnad ändå ju. CD-WOW säljer den från och med 26:e medan andra affärer har den från och med 28:e. Med en leveranstid på typ en dryg vecka från CD-WOW så går det på ett ut.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

gudmundsson
Member

166 Posts

Posted - 2004/01/08 :  23:50:44  Show Profile Send gudmundsson a Private Message
Vi får hoppas att det blir lika bra som Moon Safari, jag tycker inte att dom två andra albumen inte har riktigt har levt upp till den standarden som dom satte med den skivan. Dock så är soundtracket till Virgin sucide bra. Har lyssnat lite på Cherry Blossom Girl, och det låter lovande (det är en promo ifrån kommande albumet).
Go to Top of Page

Revisorn
Member

380 Posts

Posted - 2004/01/09 :  09:14:47  Show Profile Send Revisorn a Private Message
Javisst tar det ett par dagar att få den, men det är värt det för att slippa trängas med en massa galna stockholmare.

Moon Safari håller nog även jag som det bästa albumet, men vissa låtar på de övriga håller grym klass, spåret med Beck tex eller något på Virgin Suicide.

OPm man gillar AIR gillar man troligtvis även Zero 7, se info från deras hemsida nedan;

"Zero 7 have now completed their new album 'When It Falls' which will be released on March 1st 2004. The first single to be lifted from the album will be 'Home' released on February 23rd 2004. The single will also be available via download from this site from 12th February...so watch this space!
"

/Björn
Go to Top of Page

oxtragon
Member

73 Posts

Posted - 2004/01/10 :  02:33:41  Show Profile Send oxtragon a Private Message
Blev nyfiken och laddade ner albumet. En mycket trevlig upplevelse. Mer återhållsamt än de tidigare, de har övergett de tunga analoga synt-basarna och valt en mer akustisk och ren 'digital' ljudbild. Låter alltså inte alls likt 'Moon Safari' som är ett fantastiskt album men denna seglar lätt upp på en andra plats, kanske till och med ännu högre efter några genomlyssningar? Rekommenderas varmt!

Mvh,
Peter
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000