HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Roksan Radius + MF X-LPS
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2003/12/28 :  20:22:27  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
Idag runt 15 snåret surfade jag in på Hifimagasinet som vanligt då jag är på jakt efter en ny cd-spelare. Men det var inte en cd-spelare som fångade mitt intresse idag utan en annons där man sålde en "Roksan Radius" vinylspelare tillsammans med ett "Musical Fidelity XLPS" för ynka 2.500kr (kanske 2.200kr t.o.m)

Självklart slänge jag mig på tangetborder och fick iväg ett mail. Men ack, bara några sekunder senare var annonsen borta och spelaren antagligen såld

Jaja, vad jag ville komma till var att jag undrade om det var någon här på forumet som lyckades kamma hem spelaren??

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com

Edited by - yahriel on 2003/12/28 20:24:07

ellen
Starting Member

1 Posts

Posted - 2003/12/29 :  19:23:13  Show Profile Send ellen a Private Message
Yahriel, jag gjorde detsamma som du, men kom också försent. Jag har varit ute efter just en Roksan m, Tabritarm. Jag vet att det är en mkt väljudande kombination och priset var ju "skapligt". Skivspelaren kostade senast jag kollade nypriset 12000 utan pickup. Musical fidelity riaan kostar ca. 3000kr ny. Synd att man är lite seg ibland.
Go to Top of Page

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2003/12/30 :  13:54:27  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
Kille som fick spelaren köpte även alla vinylskivor som säljaren annonserade ut... tror det hjälpte honom...

Men man skulle gärna ha haft den där spelaren.... damn..

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000