Author |
Topic |
|
Fideljr
Member
263 Posts |
Posted - 2003/12/22 : 11:43:25
|
Snart startar det som många har väntat på http://www.cesweb.org/ Väntar på alla goa bilder från mässan |
When you listen to the music, don't listen to the sound! |
|
IcedEarth
Member
498 Posts |
Posted - 2003/12/30 : 23:14:29
|
nån som ska dit?
|
|
|
tober
Component.se
1318 Posts |
Posted - 2003/12/30 : 23:25:45
|
Mässan alla vi gå på och helst innan öppningstider =)
|
Driver sajten component.se. |
|
|
Ampalang
fd. drbob
1136 Posts |
|
Bravo
Member
5320 Posts |
Posted - 2003/12/31 : 04:25:38
|
Tänk om man någon gång....... |
Bravo |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2004/01/01 : 21:06:10
|
Jo, det är spännande och det är några medlemmar från HiFiforum.nu som åker över bla Jorma och Mårten Design.
Skall bli intressant att se hur det utvecklas. Mårten Design skall Premiärvisa Coltrane Alto tex...
Vänligen, Pac |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2004/01/10 : 22:48:57
|
Jag fick ett mail från "Jorma".
Han är på CES i Las Vegas ihop med Mårten Design teamet och tillsammans ställer de ut ihop med EAR(Tim deParavicini)
På med "prickglasögonen" för han skriver från en dator utan å, ä och ö...
"Hej Per, det ar inte latt att hitta en internetuppkoppling och att hinna med att skriva. Vi har haft sa fullt upp i varat rum med besokare fran jordens alla horn att jag har inte hunnit utanfor rummet dom 2 forsta dagarna.
Det har varit folk fran nattidningar och papperstidningar. Positive feedbacks journalister talar redan om ett av dom abslolut basta rummen vad det gallar ljudet pa hela CES!! Vi far val se vad dom skriver i sista slutklammen.
Vi har ocksa haft ett gang med mycket artiga Japaner. Det ar en hel ceremoni nar man byter visitkort med varandra. Tim de Paravicini kan ju Japanerna och det var bara att skicka fram honom forst. Man haller kortet med bagge handerna och bugar djupt samtidigt som man tittar den andra i ogonen och hogtidligt lamnar over kortet. Mottagaren av kortet laser noga igenom kortet innan den stoppas ned i planboken.
Idag har vi traff med Indonesier fran Jakarta, och det verkar att bli fullt upp idag ocksa.
Bade Marten Design och jag kommer att ha fullt upp med att leverera det som har bestallts ett bra tag efter att vi kommit hem. Man kan lugnt saga att den dyra CES-massan gar runt for oss i direkt forsaljning. Och pa sikt ger den mangdubbelt igen av kostnaderna.
Pa sondag kanske jag hinner att besoka andra utstallare och att ta lite bilder fran intressanta rum.
Halsa pojkarna fran CES.
Mvh Jorma"
Jorma om du läser detta så tack för ditt mail!
Vänligen, Pac
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
|
Topic |
|