HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 En "ny" hemsida klar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2003/12/14 :  08:21:20  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message
Nu har jag förändrat och uppdaterat mina hemsidor. Fokus kommer framöver att ligga på tester, reportage och DIY. Välkomna på ett besök

http://hello.to/hifi

läs mer på: http://hello.to/hifi

Edited by - StefanB on 2003/12/14 08:21:56

zie
Member

208 Posts

Posted - 2003/12/14 :  12:13:12  Show Profile  Visit zie's Homepage Send zie a Private Message
Jag får väl bryta isen i tråden. Mycket informativ sida. Faneringsguiden är säkert välanvänd.
Skummade igenom den lite och såg att några länkar i DIY fälet öppnas i nya fönster. Kanske vill du ha det så eller så har det blivit ett litet framefel där bara.
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/12/14 :  12:18:52  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Va kul att läsa och se!
Hoppas att du kan lägga upp lite info om hur du går tillväga för att få till ditt lyssningsrum!

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page

Mr Ekan
Member

825 Posts

Posted - 2003/12/14 :  13:50:09  Show Profile Send Mr Ekan a Private Message
Jo man har skrivit det innan...de där byggena är värda reeeeespect!

Erik Andersson for president!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000