HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 TV-bänk
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Christer
Starting Member

9 Posts

Posted - 2003/12/02 :  15:26:11  Show Profile  Visit Christer's Homepage Send Christer a Private Message
Jag letar fortfarande efter en tv-bänk som är ungefär en meter bred och 50 cm djup. Fyra fullbreddsprylar måste få plats (stärkare, cd, dvd, radio) och bänken måste tåla runt 100 kg.

Hade väl tänkt mig något i stil med Atacama equinox, Soundstyle XS310 eller S&S focus 110...

/Christer

chrah123@student.liu.se

Edited by - Christer on 2004/01/04 16:38:48

TinituZ
va?

126 Posts

Posted - 2003/12/02 :  15:39:58  Show Profile Send TinituZ a Private Message
Jag har en oanvänd IKEA-bänk, modell OPPLI, i ljus björkfanér som jag vill bli av med. Säljes billigt. Nyskick. Finns i Göteborg om du råkar ha vägarna förbi.



/ Jonas
Go to Top of Page

Christer
Starting Member

9 Posts

Posted - 2003/12/03 :  20:06:16  Show Profile  Visit Christer's Homepage Send Christer a Private Message
Ahh, tack för erbjudandet, men jag är ute efter något roligare än ikeas prylar. De är ju så billiga så då kan man lika gärna handla nytt :)

Hade väl tänkt mig något i stil med Atacama equinox, Soundstyle XS310 eller S&S focus 110...

/Christer
Go to Top of Page

AKA
Trancelover

616 Posts

Posted - 2003/12/07 :  13:07:20  Show Profile Send AKA a Private Message
Jag har Focus 110 och är mkt nöjd! Go for it!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000