HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Carlsson, är det ngt att ha ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

rowa
Member

569 Posts

Posted - 2003/11/28 :  18:12:36  Show Profile Send rowa a Private Message
Som sagt, Carlsson. Är det ngt att ha ? Får ett par i morrn, vet inte vilken modell eller hur skicket är på dem. Vad kan man förvänta sig utav dom ?


MVH/ Niklas
ICQ: 21211745

Magnuz
Member

1572 Posts

Posted - 2003/11/28 :  18:45:22  Show Profile Send Magnuz a Private Message
Det beror väl precis på modell och skick. Många är ju mer eller mindre besatta av Carlssonhögtalare och kan knappt tänka sig något annat, andra är väl mindre entusiastiska. Jag har dock aldrig hört någon riktigt negativ kommentar om Carlsson, tror jag. Själv har jag bara hört äldre Carlssonhögtalare, men jag har ändå oftast varit imponerad av ljudet.
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2003/11/28 :  23:46:34  Show Profile Send Bravo a Private Message
Du får ta dem som en glad överraskning, lyssna, och delge oss dina intryck.

Bravo
Go to Top of Page

mapem
Member

611 Posts

Posted - 2003/11/29 :  10:10:58  Show Profile Send mapem a Private Message
Om det är ett par gamla kolboxar och du inte råkar gilla 50-talsdesignen kan jag tänka mig att ta över dem...
Go to Top of Page

Erik Johansson
70-tals OA!!!!!

873 Posts

Posted - 2003/11/29 :  10:18:28  Show Profile Send Erik Johansson a Private Message
mapem:

Som sagt, det finns vi som är lite halvt besatta, sen finns det de som tycker lite mindre om dem. Men som Magnuz skrev så har inte heller jag hört något egentlig negativ kommentar om moderna Carlsson från någon som hört dem i ett hyfsat rum.

/Erik

Edited by - Erik Johansson on 2003/11/29 10:19:33
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.58 sekunder. Snitz Forums 2000