HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Senn' hd-650 Mint Condition?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

John
Member

583 Posts

Posted - 2003/11/28 :  10:03:14  Show Profile Send John a Private Message
Efter alltför lång väntan (flera dagar) så fick jag igår hem mina nya lurar. öppnade den najsa silvriga lådan och emot mig slog doften av... mint! Eller kanske mentol, eller nåt ditåt. Likadant när jag fick mina hd-600. Rätt schysst faktiskt, och doften sitter i rätt länge, speciellt i lådan.

Är detta en medveten konstruktion från den tyska upplevelseindustrin? Finns det andra produkter som har liknande oväntade multisinnesupplevelsebjudningar? Nåt för exempelvis Volvo att ta efter?

/en john som i helgen ska sitta under sin korkek (nja, i sin fotölj snarare) och dofta på, på lurarna

edit: stavning i rubrik

Hörlursfrilla!

Edited by - John on 2003/11/28 12:46:20

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2003/11/28 :  11:41:15  Show Profile Send hal a Private Message
Nu tror jag du yrar
Inga bilder ? Är själv på gång med ett inköp och vill gärna ha lite försmak av läckerbiten.
Föredrar lakrits förresten...
Kan man få den i flera smaker ?

Veckans skiva, här !

Edited by - hal on 2003/11/28 11:42:11
Go to Top of Page

John
Member

583 Posts

Posted - 2003/11/28 :  12:51:13  Show Profile Send John a Private Message
Har tyvärr ingen digitalkamera. men dom är ju inte på långa vägar lika snygga som den tjusigt fuskmarmorerade hd-600, vars utseende verkligen fick den estetiska världen på fall! Från tidig -80-talsstil i 600:orna till mer -90-tals grå (påminner om min älskade gamla Saab 900 faktiskt), men det har du säkert sett på reklambilderna.

Lite skönare, mycket bättre. Löööv.

/en john som kan sitt godissortiment, närmast konnosör faktiskt och som absolut inte yrar, samt tror att lurarna endast kommer i "one fragrance fits all"-utförande, eller möjligen "på begäran"

Hörlursfrilla!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.35 sekunder. Snitz Forums 2000