HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 WiFi och flerkanalsHiFi
 denon avr-1802
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

DJ Johan
Member

163 Posts

Posted - 2003/11/23 :  13:20:16  Show Profile Send DJ Johan a Private Message
jaha... de va ju bra med en ny avdelning.. passar mig perfekt, ska köpa en denon avr-1802, nån som har nått att invända mot, finns det likvärdiga billigare grajor, denna kosta 3500... tykkte det lät som ett bra köp, den hade tydligen fått högsta betyg i många tidninger.

DJ Johan
Member

163 Posts

Posted - 2003/11/23 :  15:33:48  Show Profile Send DJ Johan a Private Message
hepps... ente d, men nån som vet om där e inbyggt delningsfilter till subben... lr de har kanske alla hemmabiostärkare..?
Go to Top of Page

erik olsson
Starting Member

31 Posts

Posted - 2003/11/23 :  18:42:41  Show Profile Send erik olsson a Private Message
jag tror att det är ett bra köp i den prisklassen. personligen så har jag en 1801 (föregångaren) som jag är nöjd med.

"jack just left town"
Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2003/11/24 :  00:48:36  Show Profile
Titta på Yamahas prylar. Mkt bra pris/prestanda
Yamaha RX-V540RDS
Yamaha RX-V640RDS

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page

LaZyWorM
Member

668 Posts

Posted - 2003/11/24 :  10:06:58  Show Profile Send LaZyWorM a Private Message
Frågan är om jag inte skulle tittat på en begagnad storebror till Denonspelaren istället, 2802an är den minsta förstärkaren som har Pre out på alla kanaler vilket gör att det är lätt att uppgradera ifall du vill ha lite mer effekt i framtiden.

Jag har själv 3802an och jag har kommit på att jag vill ha mer effekt, det där med hemmabio blir som en drog.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000