HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Tidningen stereophile i digital version
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2003/11/22 :  13:09:52  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Har börjat prenumerera på stereophile i digital version. Och fick ett erbjudande om att jag kan skicka en digital kopia till någon som är intresserad ( det gäller tre stycken, verkar det som). Så är det någon som är intresserade att testa så hör av er till mig (jag behöver e-postadressen) så skickar jag över en länk och lösen.
Hoppas att det inte ger upphov till en massa spam, men det verkar vara ett seriöst erbjudande.

"först till kvarn gäller"

http://www.zinio.com/offer?issn=0585-2544&of=ZH01&rf=homefeat

Musik låter bäst på vinyl och i stereo


Edited by - Gemeni on 2003/11/22 13:46:10

Gemeni
Member

1162 Posts

Posted - 2003/11/22 :  13:34:21  Show Profile  Visit Gemeni's Homepage Send Gemeni a Private Message
Fulltecknat!!!!
Det blev marbrink , Cybervoice och Johnny som blev först till kvarn.
Hör av er (på denna tråden) om vad ni tyckte om tidningen och sättet att läsa den på.
Hoppas allt fungerar med det digitala.

Musik låter bäst på vinyl och i stereo


Edited by - Gemeni on 2003/11/22 13:38:33
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/11/22 :  14:53:16  Show Profile Send Cyber a Private Message
Gemeni, tack så mycket för den digitala kopian av Stereophile. För mig funkade det bra. Till att börja med fick man tanka ned och installera Zinio Reader, därefter var det bara att tanka ned själva tidningen - vilket gick utmärkt. Zinio reader tycker jag är lätt att hantera för att "bläddra sig fram i tidningen" det finns lagomt mycket inställningar att justera med för att få en bekväm läsning av tidningen.

Trevlig HIFI-helg

Mvh Tom
Go to Top of Page

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2003/11/23 :  13:22:47  Show Profile Send marbrink a Private Message
Tack så mycket för tidningen Gemeni! var ett trevligt erbjudande!
Jag tyckte det hela funkade ganska smidigt. Zinio reader var ett smidigt program och funkar bättre att läsa tidningar med än PDF.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000