HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Sålda!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

emil
Member

586 Posts

Posted - 2003/11/15 :  22:30:48  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
jag har 4 stycken slutstegsmoduler från BK electronics liggandes som jag tänkte sälja, jag tänker först och främst på alla er som bygger subbasar och köper de billiga rila, zachry slutstegen som spelar si sådär. Dessa moduler är perfekt till subbasar mosfet design samt en kraftig ringkärna och stor kylfläns bilder kan mailas till den som vill skicka i så fall intresse anmälan till min mail emil.nilsson@audiodev.se.
Modulerna ger 300 riktiga watt i 8 ohm. Räcker mer än väl till att driva tex XLS basarna från Peerless.
Säljes för 900:- stycket vilket är mycket billigt.

Edited by - emil on 2003/11/17 18:39:05

emil
Member

586 Posts

Posted - 2003/11/17 :  17:38:38  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
upp!
Go to Top of Page

filkingian
Member

716 Posts

Posted - 2003/11/17 :  17:51:43  Show Profile Send filkingian a Private Message
Tjenare!Skicka gärna lite bilder till filkingian@tiscali.se, jag håller på att bygga nämligen och jag är på jakt efter stutsteg för inbyggnad i lådan! Måtten är ochså intressanta och någon länk till hemsida!

This space intentionally left blank.™
Go to Top of Page

fidelityn
Member

870 Posts

Posted - 2003/11/17 :  18:00:43  Show Profile Send fidelityn a Private Message
Modell ?
Go to Top of Page

emil
Member

586 Posts

Posted - 2003/11/17 :  18:06:45  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
Modellen är MF300 med den grövsta nätdelen
Go to Top of Page

filkingian
Member

716 Posts

Posted - 2003/11/17 :  18:27:47  Show Profile Send filkingian a Private Message
Du får ursäkta min okunnighet, men vad är det jag måste komplettera med för att kunna använda denna? Är det bara att köpa rca- och strömförsörjnings-kontakter och löda ihop (i praktiken)? Hur löser man volyminställningen på den?

This space intentionally left blank.™
Go to Top of Page

emil
Member

586 Posts

Posted - 2003/11/17 :  18:32:36  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
volympotten löser man enklast med en potentiometer i serie med insignalen annars är det bara diverse kontakter som behövs.
Go to Top of Page

emil
Member

586 Posts

Posted - 2003/11/17 :  18:37:05  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
sorry boys alla 4 sålda på en gång!
Go to Top of Page

filkingian
Member

716 Posts

Posted - 2003/11/17 :  18:38:42  Show Profile Send filkingian a Private Message
fasen=/

This space intentionally left blank.™
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000