HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Arken, vilka dagar bäst?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2002/09/02 :  15:18:57  Show Profile Send Jonas a Private Message
Jag har besökt Arkenmässan de 4 senaste gångerna, men varje gång har jag bara ägnat en dag åt mässan. I år tänkte jag viga 2 dagar åt Arken, men vilka 2 dagar besöka Arken?

Jag antar att söndagen är given, då borde det mesta vara rätt bra injusterat och dessutom borde denna dag vara mest folktom.

Vad säger ni som varit där alla dagar (mässan kanske bara har varit 2 dagar de andra åren?)? Vilka dagar bör man satsa på och varför??

MVH Jonas

P.P
Ej medlem längre

38 Posts

Posted - 2002/09/02 :  15:52:39  Show Profile Send P.P a Private Message
quote:


Jag antar att söndagen är given, då borde det mesta vara rätt bra injusterat och dessutom borde denna dag vara mest folktom.




Människor brukar ha lite mer tid till fritidsaktiviteter på en Söndag än en Fredag så så folktomt kommer det kanske inte att vara. De flesta utställare är nog rätt möra i munlädret och allmänt trötta så det är kanske inte sådan fart på dem som på de två dagarna innan. Dessutom så brukar väl många intressanta saker ta slut såsom broschyrer och annat informationsmateral.

Nu tänkte P.P uppenbara sig på Söndagen så P.P verkar inte vara rätt person att argumentera emot ett Söndagsbesök men Söndagen är den enda dag P.P kan.

Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2002/09/03 :  15:55:08  Show Profile Send Jonas a Private Message
Upp!

Kom igen nu, ge mig lite argument..
Go to Top of Page

Tifosi
Member

425 Posts

Posted - 2002/09/03 :  16:32:03  Show Profile Send Tifosi a Private Message
Jag ska dit på Fredag. Av nån anledning så har jag fått för mig att det är minst folk då. Sen åker jag med farsan hem ocoh sparar då ca 200kr.
Har aldrig vart på mässan tidigare så jag har ingen aning om hur mycket folk det brukar vara där
Go to Top of Page

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2002/09/03 :  17:26:45  Show Profile Send Timbre a Private Message
Hmmm...det finns en dag som väger tyngre än alla andra.
På söndag har anläggningarna varit påslagna i flera dagar, kablar har fått ligga till sig och utställarna har haft möjlighet att göra finjusteringar.
Guldkornet är söndag förmiddag och hade jag haft lite i skallen hade jag ju hållt tyst om det här, men nu är det som det är...[;)
Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2002/09/03 :  21:45:30  Show Profile Send Jonas a Private Message
Fan, har åkt på ett jobb så det verkar inte som om det blir en endaste en dag på Arken i år. Surt att behöva vänta 2 år till innan man kan gå igen. Satan va sned jag blir.[:(!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000