HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 JBL 250Ti: Info / Produkttester / Kontakt
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2003/10/24 :  00:54:47  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message
Hej

Är lycklig ägare till ett par JBL 250Ti (de stora 4-vägs som smalnar av mot toppen...) och skulle bli alldeles oerhört glad över all hjälp jag kan få med bakgrundsmaterial till dessa högtalare.

Tester i tidningar: (Någon som har Stereophile Okt -85 eller tidningen Audio:s test -eller som kan hjälpa mig med kopia? Kan någon hjälpa mig med snygga kopior av tester i Elektronikvärlden 11/87 eftersom mina kopior gjordes ur en inbunden biblioteksvolym av tidningen där det som står allra längst in mot mitten av uppslaget blev suddigt.)

Övrig teknisk info + kataloginfo mm som inte finns på audioheritage eller harman:s site skulle jag också bli lycklig över att få tag i, endera som orginal eller kopia.

Skicka mig ett meddelande eller ett sms med på tel. 070-64 83 273 så kan jag ta kontakt.

Är även intresserad att komma i kontakt med ägare till andra intressanta JBL-konstruktioner, speciellt om du bor i Västmanland / Dalarna.

/Christer

När man väl insett att man faktiskt ÄR konstig, försvinner stressen med att försöka vara normal.

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2003/10/24 :  09:55:28  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

DU JAG HAR SKICKAT DIG ETT PM


Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

neriks
Harry-vinnare 2004

1782 Posts

Posted - 2003/10/24 :  20:23:30  Show Profile  Visit neriks's Homepage Send neriks a Private Message
Barfotalasse,

Jag har oxå skickat dig ett PM ...

Driver företagen NEriks Audio och NEriks Air
Auktoriserad återförsäljare av Moog

Go to Top of Page

zorro
Member

201 Posts

Posted - 2003/10/24 :  20:38:10  Show Profile Send zorro a Private Message
JBL-tokarna är snabbt framme!

heja sverige!
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2003/10/25 :  08:50:20  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2003/11/01 :  11:10:35  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message
Jamen, det finns ju orsak till att vara JBL-tok... Hoppas de blir fler!
(Tack för PM:en också!)

Christer

När man väl insett att man faktiskt ÄR konstig, försvinner stressen med att försöka vara normal.
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2003/11/01 :  13:09:33  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

vassego

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2003/11/01 :  15:14:28  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message
Den gode James har bidragigt till mycket av vad vi idag lyssnar till.

Hatten av för en av de stora : )

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000