Är lite tveak sugen. Har kollat in Bybee prylarna. Att sätta i högtalare är vanligast har jag förstått. Har fått en ide att göra kablage med Bybee typ Jorma. Iden är Silk (kanske) på lösmeter Neutrik kontakter och 2st Bybee. Vad tror ni? Går även att trycka in i försteg eller slutsteg? Någon som till och med testat på kablage det verkar smidigast.
Du kan, som jag själv gjort, sätta den löst i anslutningen till högtalaren och pröva innan du gör något permanent. Dvs. du kopplar den mellan högtalarkabeln och anslutningen på högtalarens positiva del. Produkten bör spelas in innan du får en fullgod jämförelse.
Dvs. du kopplar den mellan högtalarkabeln och anslutningen på högtalarens positiva del.
Det är inte ett så tokigt upplägg. Men fan jag kör bivirat då blir det dubbelt upp i pris. Är det så att Bybee gör bäst nytta i slutet på signalkedjan ?
Då borde den ju plocka allt skräp innan, eller vad den nu gör, annars tror jag, om jag inte missminner mig, att den enskilt gör störst nytta vid digitalkabeln om du har en sådan eller, antar jag, efter cdspelaren.