HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Sonus Faber Cremona Auditor=22.000kr.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jari
RödaTråden vinnare

4453 Posts

Posted - 2003/10/18 :  14:48:55  Show Profile Send jari a Private Message
Apparat har ett par nya Sonus Faber Cremona Auditor till salu för 22.000 kr,för den som vill göra ett fynd.

Dared VP 845 förstärkare,Shuguang WE845,RCA vt231,Raytheon 6072A rör,Marantz cd6007 cd-spelare,Technics SL1500c skivspelare,AT VM 540ML pickup,Ino pi60s med es dämpmaterial högtalare,Diy silver sexfläta signalkabel,KLEI Classic Harmony rca-kontakt,Diy silver sexfläta + Fyrfläta enkardelig kopparkabel utan kontakter högtalarkabel,2 fyrflätor med enkardelig ledare,2 ledare till fas och nolla,4 till jord,med kopparkontakter nätkabel,Gigawatt PF-1E nätlist.

Sursill "Farligt käckt"

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/10/20 :  05:58:02  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Tänk då på att den svenska generalagenten inte åtar sig garantiärenden högtalaren är bra den är värd dessa pengar men skulle något hända och apparat inte fixar det då står du där.
Mvh
Go to Top of Page

lindbergmalmoe
Member

185 Posts

Posted - 2003/10/20 :  14:18:42  Show Profile Send lindbergmalmoe a Private Message
Jag förmodar att garantin gäller hos apparat då eftersom man enligt konsumentköplagen inte kan förhandla bort garantin.
Go to Top of Page

Hedjohan
Starting Member

48 Posts

Posted - 2003/10/20 :  15:12:26  Show Profile Send Hedjohan a Private Message
Neon Park, har du ngn koppling till branschen?
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/10/20 :  15:51:30  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Hedjohan:Nej det har jag inte,apparat.se eller vad dom heter nu hade förut en sajt där dom sålde allt möjligt bla.bilar elektronik,möbler mm dom försvann och eftersom dom inte köpte via de vanliga svenska inköpskanaler så när affären försvann så blev det problem med garantåttaganden.
Mvh
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/10/20 :  16:06:53  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Nu kom jag på vad dom hette förut bluemarx.se
Mvh
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2003/10/20 :  16:46:56  Show Profile Send Terminator a Private Message
Vilka "bevis" finns det för att Apparat är en fortsättning på Bluemarx? *nyfiken*
Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/10/20 :  18:17:43  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Det här "problemet"har varit uppe i flera äldre trådar jag föreslår att alla som är intresserade använder sökfunktionen.
Mvh
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2003/10/20 :  19:13:02  Show Profile Send Terminator a Private Message
Tack för tipset men mängden text som kom upp vid en sökning är större än min vilja till vetskap i frågan.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000