Jag äger både den vanliga exorcisten och black exorcist den senare är till för grammofoningångar och den fungerar alldeles förträffligt ljudet blev mycket klarare har samma effekt som att tvätta ett fönster.Den vanliga exorcisten fungerar bra också men inte riktigt så stora skillnader. Mvh
En kompis till mig som har Excorsisten upplevde att Densen gjorde större nytta. Kanske för att man får med analogdelarna i cd-spelaren också. Har ni inte skivan så köp!
Björn-Ola: Syftar du på min cd? :P kolla in mitt system då :)
gcs: Nej det iaf inte jag göra. Hör inte du skillnad så hör inte du skillnad. Själv tycker jag väl inte att den gör någon nämnvärd skillnad. Iaf inte för 1500kr eller vad jag betalade. Men visst hörde jag skillnad anser bara att den inte var värd pengarna.
Du säger svetsa. Jag säger stabilt! Bor inte i fjollträsk.
Kemppi: Det var nog så ...ingen nämnvärd skillnad. Det är flera år sedan jag gjorde den här testen. Jag är nog inte mycket för Woodo. Jag kom just på att jag skulle testa och jämföra en avmaggad CD med en bränd CDR. Egentligen så tror jag inte på det heller men jag ska i allafall testa.