HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 YESYESYESYES!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2003/10/12 :  00:46:57  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Gubbar! jag har haft en hifi uppenbarelse ikväll. Jag är helt "blown away" och tycker livet är väldigt rättvist
Jag har lyssnat på en gammal favorit (förmodligen för många) Pink Floyd The Wall. Jesus va grym den är....
Kemppi: försteget var ett gigantisk lyft Jag bugar och tackar för affären.
Kungpingvin: Äntligen kom Fog 2:an till sin fulla rätt - nu står håret rätt ut och hjärtat bankar fortare än vanligt.
Ja, vad säger man, nya högtalarkablar: Kimber 8TC, nya signalkablar: Clou Red Jaspis x2, nytt försteg och ny CD......det blev bara så j....vla bra.
Äntligen, äntligen har jag fått tillbaka mitt meditationsinstrumet. Lite "rörigt" skrivit kanske, men jag är "on a high" av musiken och LJUDET! Gubbar, LJUDET

Artphotography

marbrink
Member

2873 Posts

Posted - 2003/10/12 :  00:55:34  Show Profile Send marbrink a Private Message
Låter härligt!
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2003/10/12 :  00:56:19  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Hej Dan!

Jag vet precis hur kul det är när man "slavat" ihop till något som man tror på och så blir det bara så himla mitt i prick. Det är bara att gratulera!!!

Lite OT, jag sökte i vårat "Medlemmarnas system" när jag insåg vilken fantastisk fotograf du är. Du skulle inte kunna förära oss med en bild eller två på din anläggning så att vi vanliga fusk-fotografer kan få se hur det skall gå till???

Lycka till i att återupptäcka din musiksamling!

Vänligen/P

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2003/10/12 :  00:56:33  Show Profile Send Bravo a Private Message
GRATTISGRATTISGRATTIS!

Vad var det för försteg som fick dig att bli så lyrisk?

Bravo
Go to Top of Page

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2003/10/12 :  01:09:41  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Tackar säger han som ler med hela ansiktet

Nya försteget är ett Electrocompaniet 4.7 tillsammans med Electrocompaniet AW 250R samt Cairn Fog2 CD spelare.

Jodå PAC, jag har allt tänkt på att skicka in några "arbetade" bilder, dock har jag en tuff vecka framför mig med jobb, men jag lovar att det kommer bilder som blir "annorlunda" lite senare. Promise.

Jag ska gå och lägga mig nu, men det är en helt underbar kännsla. Jag har varit intresserad av hifi i 15 år men ändå har man bara en handfull minnen av tunga "upplevelser" och en var ikväll. Godnatt vänner.

Artphotography
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/10/12 :  01:27:25  Show Profile Send ekman a Private Message
grattis =) visst är det underbart...
Go to Top of Page

Cyber
Medlem i AÖ

2294 Posts

Posted - 2003/10/12 :  01:42:14  Show Profile Send Cyber a Private Message
Grattis..hoppas vi får se många bilder
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2003/10/12 :  04:43:40  Show Profile Send Manga X a Private Message
Grattis!!!

Snusa sött önskar Magnus Eriksson
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000