HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Timbre ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/06 :  14:42:58  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Dessutom hittar man hans system på hans hemsida, men inte i den omfattningen och så ingående beskrivning.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/10/06 :  16:34:10  Show Profile Send ekman a Private Message
nej =( hoppas verkligen Timbre inte har slutat forumet helt utan bara som moderator isåfall...
Go to Top of Page

Fostex
Member

406 Posts

Posted - 2003/10/06 :  21:28:15  Show Profile Send Fostex a Private Message
quote:
Timbre har slutat


Vart kommer han och alla andra som försvinner att finnas nu då?
Kan väl svara med ett PM, har märkt att det har varit rätt så känsligt att nämna andra forum här..

// David
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/10/06 :  21:29:53  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Timbre har mig veterligen stängt av datorn. Timbre är ej med varken som moderator, administratör eller medlem.

Saknad verkar han vara.

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page

Matrixen
Member

807 Posts

Posted - 2003/10/06 :  21:34:23  Show Profile Send Matrixen a Private Message
Otroligt deprimerande att se N/A på alla hans klassiska bildreportage trådar.
Go to Top of Page

Fostex
Member

406 Posts

Posted - 2003/10/06 :  21:34:25  Show Profile Send Fostex a Private Message
Men varför stack han?

// David

Edited by - Fostex on 2003/10/06 21:35:11
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2003/10/06 :  21:50:38  Show Profile Send hal a Private Message
Tror att det är först nu som många inser vilka fantastiska bildreportage, bilder Timbre har gjort.
Mig veterligen utan ngn ersättning, bara viljan att dela med sig av sina fantastiska bilder till oss här på forumet.
Hoppas han känner av det otroliga stöd han och dom andra verkligen har bland oss "vanliga medlemmar".

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2003/10/06 :  22:10:46  Show Profile Send matså a Private Message
Ja det var verkligen kul att se och läsa Timbres bildrepotage. Jag kommer att sakna hans humor och trots att han har en så fin anläggning så har han inte klankat ner på min lofianläggning. Han har inte gått med näsan i vädret. Jag har fått mycket fin hjälp av Timbre, sladd och naturligtvis Ear och Johan the snake Björklund

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

Rydberg
Member

4519 Posts

Posted - 2003/10/06 :  22:17:12  Show Profile Send Rydberg a Private Message
Tycker forum inte känns lika roligt längre, precis som om luften gått ur, jättesynd. Att Timbre slutat är otroligt tråkigt men jag kan förstå honom.

I'm not a complete idiot, some parts are missing
Go to Top of Page

Rydberg
Member

4519 Posts

Posted - 2003/10/06 :  22:19:43  Show Profile Send Rydberg a Private Message
Verkar som om alla utom epkpeng har slutat, bara han som står kvar som moderator

I'm not a complete idiot, some parts are missing
Go to Top of Page

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2003/10/06 :  22:22:14  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message
Kan inte Timbre och Sladd vara med som vanliga medlemmar då?
Hade varit kul om dom velat delta i diskussioner, tips och bildrepotage.
Att mista så pass erfarna och kunniga människor på forumet är en stor förlust för oss andra, trist....

mvh,
Go to Top of Page

srv
Member

377 Posts

Posted - 2003/10/06 :  22:36:38  Show Profile Send srv a Private Message
Är det ingen som kan sända blommor hem till timbre? Jag lägger gärna en slant.
Mvh, SRV Verkar ju läge för det............

Texas Flood........
Go to Top of Page

EAR
Rörfreak, QUADfan, ESL-fantast

3863 Posts

Posted - 2003/10/07 :  01:15:06  Show Profile Send EAR a Private Message
"Jag har fått mycket fin hjälp av Timbre, sladd och naturligtvis Ear och Johan the snake Björklund"
Tack för det Matså.Trodde nästan inte att du skulle kunna tänka dig att skriva så med tanke på vad jag skrev i tråden Pioneer 565.
Men från min sida sett var det inte illa menat utan ett litet
råd på vägen till ditt hifinirvana som du kanske skulle kalla det
MVH/din namne

Nostalgi är kul och rören glöder
Och en vevis är aldrig fel
Go to Top of Page

Aton
Member

2048 Posts

Posted - 2003/10/07 :  08:31:35  Show Profile Send Aton a Private Message
Timbre i all ära men nu är det väl Epkpeng som "förtjänar" mest uppmärksamhet och sympati. Förutom att han hela tiden med sin saklighet och balans varit den bästa moderatorn så är han väl den enda som sköter ruljansen för tillfället? Utan honom, inget forum. Eller har jag missat nåt? Har inte följt med helt de sista dagarna.
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2003/10/07 :  12:25:14  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Jag växlade PM med Epkpeng i helgen, jag tyckte han verkade positiv. Vi hade många ideer för framtiden upptäckte vi.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

KennethS
Member

1178 Posts

Posted - 2003/10/07 :  12:29:01  Show Profile Send KennethS a Private Message
Timbre,sladd och alla andra som slutar p.g.a pajkastningen vill jag gärna se komma tillbaka! Men jag tycker också det är strongt av Epkpeng att stanna kvar och för det ska ha en jättestor eloge!

Ser fram emot en ljus framtid för forumet!

Trött på folk utan vett
Go to Top of Page

micke76
Member

454 Posts

Posted - 2003/10/07 :  12:51:46  Show Profile  Visit micke76's Homepage Send micke76 a Private Message
Mycket tråkigt att höra att dessa slutat, all heder till dessa samt naturligtvis epkpeng som tappert stannar kvar. Det hela måste ju lösas på något sätt, man kan ju inte vara utan hififorum.

Man kan ju bara uppmana att de som håller på med pajkastning på forumet lägger av med det och att detta som hänt leder till eftertanke. Jag tycker att man borde kunna införa en avgift som medlem för medverkan i forumet. Det är ju ändå ett mycket bra forum och en otrolig källa till kunskap när man undrar något samt att mycket arbete läggs ner av de som administerar och moderera (kanske samma sak vet ej)forumet.

någon som håller med?

mvh
micke
Go to Top of Page

Bravo
Member

5320 Posts

Posted - 2003/10/07 :  13:01:29  Show Profile Send Bravo a Private Message
"Timbre" är saknad och självfallet må vi alla, hoppas jag, önska "epkpeng" och de nya moderatorerna som väl kommer lycka till.

Bravo
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2003/10/07 :  13:56:05  Show Profile Send matså a Private Message
Det kan till och med vara så att Timbre har totalt tröttnat på vad allt vad hifi heter. Han nöjer sig nog numera med en 50 öres klockradio.

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000