Author |
Topic |
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/10/03 : 10:59:06
|
Hej!
Ljusnande framtid är vår i form av...
- extern, fläktlös, 1.5kg tung, 4x17x16cm stor AluBox med firewire-ut, "rymmande" ca 1000st cd´s**! Ultimata "cd"-transport/försteg till - snart (redan?) befintligt - slutsteg med matchande firewire-ingång!
* ......A som i fd glade samt cooole Audiomaniker * ......A som i nu elake samt bittre Autosataniker ** ....600 GB el 1000st cd (som snart vara antalet i A*´s hela cd-samling *** *** ..exkl cd-singlar**** **** Som snart vara ca 500st till antalet
Mvh A* |
|
hali
Member
374 Posts |
Posted - 2003/10/03 : 11:03:46
|
Efterföljaren till kassettdecket? |
Say's who!? |
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/10/03 : 11:38:05
|
Hej h!
Ja, kanske det ! Dock ett sådant med bättre ljud än 200,000kr´s Krell cd !!
(Förlåt, FlummA* glömde att ovanstående bild föreställer en vanlig Hårddisk men en som även kan has externt på ett litet ställ, samt att tråden mer är o filosofera lite över vad... framtiden kan gifva!!
Mvh A*
- Må A* leva i ointressanta tider - |
|
|
Wintermute
Member
281 Posts |
Posted - 2003/10/03 : 12:43:43
|
Har inte människan i alla tider (eller åtminstone de senaste 5000 åren) haft en faiblesse för att samla på och visa upp saker. AluAsken ser likadan ut med eller utan musik i. Incitamentet (eller ett av incitamenten) för att samla skivor försvinner (eller minskar). Kan detta vara början på slutet?
Min bättre hälft skulla kanske tycka att det vore positivt att skippa ha en fondvägg av polykarbonat, men själv förhåller jag mig ljummen.
|
What can be said at all can be said clearly; and whereof one cannot speak, thereof one must be silent. |
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/10/03 : 12:51:18
|
Hej W!
Nej nej, A* hade varit katakoniskt A*patisk om så varit fallet ! Detta skulle endast vara den portabla skivsamlingen som man tar med sig till polarna/festen o så !!
Mvh A* |
|
|
|
Topic |
|