HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Sony CD ihop med Arcam förstärkare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

John
Member

583 Posts

Posted - 2003/09/18 :  14:28:29  Show Profile Send John a Private Message
Har en moddad xa20 som inte alls lät kall i klangen, snarare tvärt om. Tyckte dock att den funkade bäst som transport, eftersom jag redan hade en Harmony Design da9. Av detta drar jag, som själv har tummen mitt i handen, att Sonyn går att modda till lite olika klangkaraktärer och att det krävs lite kunskap/experimenterande innan det blir perfekt. Kör en Audio Analouge Puccini till Sonyn, funkar bra, men det finns ju massor med alternativ. Sonyn är i alla fall supernajs i handhavande!
/en john

Hörlursfrilla!
Go to Top of Page

KennethS
Member

1178 Posts

Posted - 2003/09/18 :  19:19:03  Show Profile Send KennethS a Private Message
Ahh!Känns som om jag gjort ett vettigt köp ändå!Vill ju ha ett ganska alert ljud med bra tyngd i botten utan att förlora värme i klangen, för jag gillar inte kallt och hårt ljud. Men nu ska jag först och främst uppgradera mina högtalare till ett par Dali Evidence 470. Känner att dom nog kommer passa ganska bra till min Sony och Arcam 10!

Trött på folk utan vett
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000