HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Någon som har provlyssnat DLS hifi högtalare?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Creator
Member

168 Posts

Posted - 2003/08/23 :  22:27:55  Show Profile  Visit Creator's Homepage Send Creator a Private Message
Har sett att DLS har släppt 2 olika hem högtalare men jag hittar ingen stans jag kan provlyssna. Någon här som har fått chansen att lyssna på dom? Isf hur låter dom? Är dom värda sitt pris? Har DLS i bilen nu och dom är jag helt frälst i.

Tank
Member

520 Posts

Posted - 2003/08/24 :  00:49:46  Show Profile  Visit Tank's Homepage Send Tank a Private Message
Har själv DLS i bilen och jag kan säga detsamma... Skulle verkligen vara kul om någon visste var man kan hitta dem.
Go to Top of Page

Creator
Member

168 Posts

Posted - 2003/08/25 :  02:52:50  Show Profile  Visit Creator's Homepage Send Creator a Private Message
Enligt vad jag har hört så ska det sitta samma element i hifi högtalarna som ett av elementen som går att köpa till bilen, kommer bara inte på vad namnet är just nu ... Så gillar man billjudet borde man ju gilla deras hifi högtalare men högtalarna är rätt dyra så man vill ju gärna få lyssna på dom först.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000