HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 hjälp, ja ska köpa högtalare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

hifirocker
Member

1303 Posts

Posted - 2003/08/04 :  18:55:39  Show Profile  Visit hifirocker's Homepage Send hifirocker a Private Message
min granne har ett par likadana.
Kanske ska fråga om han vill sälja dem?


Nej, allvarligt talat, satsa på något bättre!
Go to Top of Page

hson
Starting Member

15 Posts

Posted - 2003/08/04 :  20:09:07  Show Profile Send hson a Private Message
Jag hoppas att denna topic är ett skämt.
Vill man att ens hus eller lägenhet skall se ut som ett museum så ok.

Power to the people........Class A
Go to Top of Page

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2003/08/04 :  20:46:36  Show Profile Send Snutten a Private Message
DJ Johan, om du ens funderar på dessa högtalare ska du genast börja lära dig så mycket som möjligt om HiFi, inget illa menat utan läs gärna en bra bok om HiFi eller liknande (kanske få lite upplysningar på detta forum, vilket ju är precis vad som händer nu!)
Kan vi inte avsluta denna plåga och bara säga: för allt i världen, köp inte detta skräp! Jag kan inte fatta vad de ska kunna användas till, men kanske det finns något annat än musiklyssning som de duger till för säg 100 spänn.
Förstår att många inte tar det på allvar men vi har väl alla varit hifiokunniga en gång...Men vad vet jag, kanske han driver med oss .

Edited by - Snutten on 2003/08/04 21:07:26
Go to Top of Page

Belker
Member

504 Posts

Posted - 2003/08/04 :  22:09:57  Show Profile Send Belker a Private Message
Har aldrig hört burkarna, men vad får man för 500 spänn som är bättre? Bra i det här fallet verkar vara = Högt ljud.
Go to Top of Page

KennethS
Member

1178 Posts

Posted - 2003/08/04 :  22:19:54  Show Profile Send KennethS a Private Message
Dj Johan, du var ju inne på Dali eller B&W i en annan tråd?? Har du övat Lobotomi hemma i badrummet!?!?

Skärpning!

Trött på folk utan vett
Go to Top of Page

rikkitikkitavi
Member

653 Posts

Posted - 2003/08/04 :  22:36:18  Show Profile Send rikkitikkitavi a Private Message
köp dem och ge bort i present till någon som du inte tycker om :)
en akustiskt variant av trojanska hästen :)


/rickard

I m only in it for the DIY
Go to Top of Page

matså
Semesterfirare

2705 Posts

Posted - 2003/08/04 :  22:47:19  Show Profile Send matså a Private Message
Jag tror de kan säljas för minst 60 000:-

Min fotosida på flickr
Go to Top of Page

MartinH
Audiotrade

3778 Posts

Posted - 2003/08/04 :  23:19:26  Show Profile Send MartinH a Private Message
Jag hadde en polare som hadde ett par sådana högtalare ungefär runt -83/-84 och hans ex gick sönder efter en vecka, han fick ett nytt par, dom gick sönder efter en månad..och så fortsatte det, har för mig att han bytte dom tre gånger på ett halvår !!

Så jag skulle inte ta dom om dom så betalade mig för att ta dom... Spara två månader och köp nått som faktiskt är en riktig högtalare begagnad för en så där 1000:-..
Go to Top of Page

DJ Johan
Member

163 Posts

Posted - 2003/08/04 :  23:35:31  Show Profile Send DJ Johan a Private Message
hehe.. mina planer på dali/b&W tog slut rätt fort... ja hade inte pengar så de räkkte... men så hitade ja dessa... men att de inte e hifihögtalare är jag medveten om.. men jag ville bara ha nått som man kunne spela högt mä... och något som man märker skilnad när man skaffzr riktiga högtalare... men de får nog vänta ett tag... men som sagt... i värsta fall kan man ju ha asarna i bilen... sämre än så kan de ju ente låta...=P hehe...
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000