HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Hurra! Om 14 dagar är man med Shakti!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Johansson
var e mitt Pass?

606 Posts

Posted - 2002/08/17 :  13:56:05  Show Profile Send Johansson a Private Message
Kunde inte motstå frestelsen. Återkommer med några rader om resultatet.

//Johansson

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2002/08/17 :  17:28:05  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message
Om 14 dagar... skickat med diligensen?

- - Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt - -
Go to Top of Page

Johansson
var e mitt Pass?

606 Posts

Posted - 2002/08/17 :  18:44:50  Show Profile Send Johansson a Private Message
quote:

Om 14 dagar... skickat med diligensen?

- - Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt - -



Kanske Jorma har planerat in en cykelsemester uppöver, och han tänkte slå två flugor i en smäll?

Fast då har jag ju tid att fräsa till ett lock till cdspelaren i aluminium innan den kommer, Shakti på stål är tydligen inget att sträva efter...

Jag kom att tänka på en lustig sak när Jorma ringde, det var två år sedan jag hörde någon bryta på göteborgska. Är det lappsjukan, månne?

//Johansson

Go to Top of Page

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2002/08/18 :  01:49:10  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message
Du har dom hemma i mitten av nästa vecka om du har normala postvägar. Men i norrland vet man aldrig. Det kanske behövs ett par dagars kanotpaddling innan lantbrevbäraren konmmer fram med paketet

------------------------------------------------------------------------
Jag är så ologisk att jag litar på mina öron och mina sinnen.

Jorm
Go to Top of Page

Johansson
var e mitt Pass?

606 Posts

Posted - 2002/08/18 :  14:15:55  Show Profile Send Johansson a Private Message
Hmmm, det kanske inte vore så dumt om det tog två veckor ändå.

Jag har nämligen i ett svagt ögonblick anmält mig för en tvådagars fisketripp till en fjällsjö nästa helg, och med vetskapen om att det ligger en rykande färsk Shakti hemma och väntar på mig kan det bli mentalt påfrestande...

Det finns förresten ingen av er Göteborgare som kan tänkas låna ut två sovplatser under Arkenmässan? Jag kan fresta med ett par kilo hemkokad hjortronsylt och lite annat smått och gott. Följeslagaren blir i sånt fall Honn, en mycket sympatisk herre från Umeå.

//Johansson

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000