HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 DALI 5005
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dannepanne
Starting Member

9 Posts

Posted - 2003/07/26 :  05:35:48  Show Profile Send Dannepanne a Private Message
Har lite bekymmer..vad är ett par dali 5005 värda som är 1,5år gamla inkl. TARA labs biwire kablar?? Funderar på att köpa ett par..

nyfiken i strut

Danne

Edited by - Dannepanne on 2003/07/26 05:52:31

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2003/07/26 :  14:25:36  Show Profile Send Snutten a Private Message
Kontakta Hifiklubben angående nypris, de borde veta.
Go to Top of Page

Sony
Member

393 Posts

Posted - 2003/07/26 :  14:38:40  Show Profile  Visit Sony's Homepage Send Sony a Private Message
Köpte mina för 2 år sedan, då kostade dem 4000, nu kostar dom 4500 tror jag...sålde iväg mina till en kompis och i paket med andra delar men det är väl upp till dig vad du vill betala för dem..dåligt svar så klart men.

Iallafall så är det populära högtalare, fick ganska många mejl om dem, men inte lika mkt om resten, betalar du 2500 är det väl vettigt skulle jag tycka..1.5 år är inte mkt men de är ju ändå begagnade. Såg annonsen på blocket om dem för 3600 men det är ju med dyra kablar...jag tycker det är ett normalt "annons-bud" med lite prutmån...jag skulle dock personligen vara tveksam till att så dyra kablar skulle löna sig till dessa högtalare, men det får du väl testa dig fram med.

www.linnforum.se
Go to Top of Page

Dannepanne
Starting Member

9 Posts

Posted - 2003/07/28 :  01:38:07  Show Profile Send Dannepanne a Private Message
det låter lite väl med dessa dyra kablar, sticker o lyssnar på dom imorron iaf. så får vi se..har du nåt annat tips på schyssta högtalare runt 3000-lappen...

Danne
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000