HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Ny medlem
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Jodå
Member

153 Posts

Posted - 2003/07/24 :  22:10:09  Show Profile Send Jodå a Private Message
Godag alla diy:are!
Kanske skulle platsa med en lite "hallå här e jag" hälsning. Jag heter Jonas. ("hej Jonas")

Skämt åsido. Är mycket intresserd av diy. har endast byggt de beryktade VH:1 orna och är riktigt fachinerad av hur bra ett par högtalare för 1500 kr. kan låta. Jag har harvat runt i HiFi ljungeln ett tag... Detta endast för att komma fram till att det mesta låter tämligen mediokert. Det är sällan en flygel låter dom en flygel... Hoppas detta forum kan bringa ljus i tunneln


Jag är verkligen spänd på vart detta högtalarprojekt som bedrivs på DIY kan leda!

Hoppas på ett givande medlemskap.

Mvh. Jonas

Rättade lite felstavningar bara... börjar bli lite sent för mig...

Fram för mer dynamik i popmusik!

Edited by - Jodå on 2003/07/24 22:59:43

Mr.Älg
Member

489 Posts

Posted - 2003/07/25 :  00:06:42  Show Profile  Visit Mr.Älg's Homepage Send Mr.Älg a Private Message
Välkommen!

Att få det att låta "som på riktigt" är en riktig utmaning. Ett par goda högtalare är en bra början...
Go to Top of Page

epkpeng
400.000-klubben

4228 Posts

Posted - 2003/07/25 :  00:10:57  Show Profile  Visit epkpeng's Homepage Send epkpeng a Private Message
Välkommen till HifiForum.nu och inte minst DIY-delen!

HFLS-1 är en kul skapelse! skriv ut allt som skrivits om detta bygge och du har att göra en tid framöver! Trevlig läsning!

Hoppas du hittar hjälp i sökandet på hifinirvana!

Återigen välkommen!

Jodå, så att de e'...

Vänligen
// Pär Engelholm
// Driver och äger Engelholm Audio
Go to Top of Page

neriks
Harry-vinnare 2004

1782 Posts

Posted - 2003/07/25 :  00:15:26  Show Profile  Visit neriks's Homepage Send neriks a Private Message
Jodå,

Välkommen hit

Driver företagen NEriks Audio och NEriks Air
Auktoriserad återförsäljare av Moog

Go to Top of Page

Dazzin
Member

989 Posts

Posted - 2003/07/25 :  00:24:35  Show Profile  Visit Dazzin's Homepage Send Dazzin a Private Message
jodå visst är du välkommen här sörrö...

Info om min anläggning och lite bilder samt mitt xls-bygge...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000