Den killen skrattar nog hela vägen till banken om han lyckas sälja något. Machina dynamica måste ju vara hans eget företag En konservburk av glas med stenar i. Kunde han inte komma på något bättre
Jag dundrade in på deras hemsida. (http://www.machinadynamica.com/ Märkligt nog verkar de ha hygglig koll på fysiken för sina andra produkter. Glasburkarna skriver de dock inget om. Kan de vara så att de uppdaterade sin hemsida 2003-04-01
$99 kostar de. Det är inte fel att lura dumt folk.
What can be said at all can be said clearly; and whereof one cannot speak, thereof one must be silent.
DEt finns väl dock gränser? Alla har vi väl en punkt där vi säger "det där behöver jag inte ens testa, det KAN inte fungera" (jag når npg den punkten före de flesta här på forumet)?
Om någon sa åt dig att ljudet blir bättre om du målar dig grön och sov i ett badkar, skulle du då prova?
Det finns en liten liten älv i nordligaste nordnorge där det finns massor flera tusen ton stenar som är äggformade dessa sägs ha magiska krafter, kanske man skulle fixa några och prova kanske också börja kränga på nätet.
"Om någon sa åt dig att ljudet blir bättre om du målar dig grön och sov i ett badkar, skulle du då prova?"
Enligt vissa här på forumet så måste man prova allt innan man kan säga om det fungerar eller ej. Dessa personer skulle vara tvugna att prova. Om det inte provar lever de inte som de lär...
Jag tror att dom funkar och är nog väldigt bra! Kanske inte lika bra som min favorit med familjebilder i frysen, men närapå......(ger ett kallare ljud förresten med bilderna i frysen)