HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Krell KAV 300iL får en ersättare...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

hifidreamer
Member

197 Posts

Posted - 2003/07/27 :  14:22:15  Show Profile Send hifidreamer a Private Message
Mors!

ekman och ni andra: Egentligen menade jag överhuvudtaget. Jag har visserligen hemmabio, men det skulle ju inte vara fel om Krell kunde åstadkomma några monoblock som låter finfint utan att kosta skjortan. Det skulle ju faktiskt vara trevligt att köra med monoblock till alla kanaler. Något jag hoppas kunna göra längre fram i tiden.
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2003/07/27 :  17:51:29  Show Profile Send ekman a Private Message
blir lite lätt dyrt som det är om du ska ha krell monoblock till alla kanaler =)

kanske vore en ide med kav 2250 moduler i monoblocksversion fast det skulle bli dyrt också typ 35k per kanal
Go to Top of Page

hifidreamer
Member

197 Posts

Posted - 2003/07/29 :  13:05:34  Show Profile Send hifidreamer a Private Message
Tjenare!

ekman: Tack för tipset. Det är värt att fundera över i alla fall. Vi får se vad som händer när jag börjar uppgradera. Man vill ju att det ska låta bra, och dyrt lär det bli - hur man än bär sig åt.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000