Hmm, funderar nu verkligen på att köpa mig ett par "bra" hörlurar. Mitt hifi köp gått i stöpet(pga pengabrist och för stora krav :) ), men jag vill inte lägga ut hur mycket pengar som helst, dels eftersom jag bara har datorn att driva dom med och för att det finns andra saker på min önskelista också. Funderar på ett par sony mdr780 som jag kan få för 900kr, tycker om dessa, de är jävligt sköna, jag har bra erfarenheter av sony och de ser/känns jävligt bra kvalitetsmässigt. Mdr580 har fått ganska bra betyg och mdr780 kan väl inte var sämre? Ljudet är ju inte allt(aj slå mig inte nu). Finns det nån här på forumet som har ägt/äger eller testat dessa hörlurar eller har några andra bra förslag på hörlurar för kanske tusenlappen(1500 är för mycket).
Mitt tips är Grado SR60. Sen säljer jag även ett par Sennheiser HD497 för 500 kr inkl. frakt(ord pris 800 kr). Jag har en som är lite intresserad av dom. Kolla länken: http://www.ljudmakarn.se/view.asp?art_id=313&menu=1 Sony mdr780 tror jag inte är något att hänga i julgranen i alla fall inte för de pengarna de kostar.